+ 86 17602151636

All Categories
EN

Tu sì quì: Home>News

Comu sceglie u dirittu piattu à pallottola?

TEMPRE: 2020-01 06 HITS: 6

CÓMO SCEGLIERE A PLATTA BULLETPROOF DERTA

E persone in u mercatu di l'armatura di u corpu si ponu ritruvà sottumette à a varietà di scelte in u mercatu oghje. Ci hè parechje informazioni per processà per u futuru compratore di armatura è puderebbe passà mesi di ricerca prima di sapè esattamente ciò chì cercate. A volte una guida pocu pò accertà a quantità di tempu di ricerca necessaria per piglià una bona decisione dendu qualchì criterii simplici per inizià a vostra ricerca.

Ci sò trè fattori primari à cunsiderà quandu determinanu quale armatura hè u più adattatu à i vostri bisogni; pesu, livellu di minaccia è costu.

U livellu di minaccia hè l'attributu più cumplessu di armatura di u corpu per capisce. U Istitutu Naziunale di Ghjustizia (NIJ) gestisce un prugramma di certificazione chì pò dà à i cumpratori una certa idea di ciò chì si speranu di a so armatura. U sistema di u NIJ sparghje armatura in diversi livelli di minaccia, chì varieghja da II à IV. Eppuru chì i livelli di minaccia sò numerici è indicanu alcune indicazioni di a capacità di armatura per frenà una minaccia ballistica più elevata, hè in realtà più cumplicatu di dì solu "u livellu IV hè megliu cà u livellu III", perchè sta dichjarazione trascura altri dettagli.

NIVEL III

Livellu II Armatura hè tipicamenti armatura suave, chì significa hè cumpostu di materiale tissutu o fibru cum'è Kevlar, Twaron, Dyneema, è altri. U nivellu II hè distinatu da a prutezzione da 9x19MM FMJ chì viaghja à 1175 piedi per seconda è .357 Magnum Jacketed Soft Point chì viaghja à 1400 piedi per seconda. U nivellu II hè di solitu assai flessibule è còmode di purtalla, almenu in relazione à ciò chì si pò cunsiderà "còmode" quandu porta un'armatura di u corpu. L'armatura di livellu II pò tipicamente resistene à parechje golpe spaziate, ma duvete sempre verificà a capacità multi-hit è a minaccia putenza di frenu specifica cù qualsiasi mudellu, livellu, o marca di armatura!

LIVELLU III-A

Livellu III-A hè in prossimu in fila. Questa classificazione hè destinata à piantà .44 Magnum Jacketed Hollow Points chì viaghjanu à 1400 piedi per seconda. Cum'è l'armatura di livellu II, u livellu III-A hè di solitu u dolci varietà ma rigulari armatura plache ponu ancu truvà cun III-A qualificazione. Ci sò à volte chjamati "piatti di velocità", postu chì offrenu una di e soluzioni più ligere pussibule mentre sacrificanu una parte di l'area di copertura chì puderebbe nurmale truvà in rigiglii d'armatura molle. A stu scrittu, ci hè un prugramma di certificazione NIJ per armatura morbida III-A ma micca per i piatti rigulari III-A.

NIVEL III

Livellu III nantu à u sistema livellu NIJ hè induve entremu in u mondu di piatti di fucile, qualchì volta si chjamanu inseriti duri. I piatti Livellu III sò pensati per impedisce sei spazii spaziali di 7.62X51MM NATO (Full Metal Jacket) viaghjendu à 2,750 piedi per seconda. Questu hè apprussimativamente equivalente à u cumunu .308 Tonda di caccia Winchester. Cù tutti i classificazioni d'armatura di NIJ, hè impurtante cunnosce è capisce chì una placa classificata per piantà una minaccia particulare ùn pò micca piantà una bala più chjuca di calibre. In fattu, ci sò situazioni induve una bala chì viaghja più lentamente puderia penetrà in certi tipi d'armatura mentre a stessa balla à una velocità più alta pò micca. Quistioni cum'è questu sò ciò chì ponu fà a scelta di armatura più difficiule ma compru un pruduttu senza capisce cumplettamente e so vera capacità hè ancu peggiu.

Mentre chì l'OTAN 7.62x51MM utilizatu in l'armatura di teste III pò esse generalmente pensatu cum'è "più grande" di a ronda 5.56MM sparata da AR-15's è altre fucili, ci sò varietà in u calibre 5.56MM chì ponu prublemi per alcuni materiali di armatura. Per esempiu, u M855 "Cunsigliu Verde" pò penetrarà i piani di polietilene puri mentre a varietà M193 pò penetrarà l'acciaio cum'è AR500. A velocità di u bullet ghjucà un rolu in a penetrazione ma queste sò vulnerabili ben cunnisciuti. Di cunsiquenza, certi fabricatori usanu una denominazione III + per valutà i so piani. U NIJ ùn ricunnosce micca u III +, ma a maiò parte di i fabricanti l'utilitanu per indicà a prutezzione da u livellu III di a minaccia NIJ aimé M855 è M193 minacce. Ancu se un plattu III + copre a maiò parte di e minacce à un pesu è un costu moderatu, chì a facenu una selezione assai attraente, duvete attente à a valutazione perchè alcune cumpagnie menu scrupolose usanu a designazione "+" in un tentativu di aumentà u livellu di prutezzione perciutu. un platinu. Verificate ciò chì minaccia una placa III + hè in realtà valutata per piantà cù u fabricatore prima di acquistà.

NIVEL IV

Livellu IV hè a più alta qualificazione di u pianu di u fucile sottu a spezia di l'armatura di u corpu NIJ in questu momentu. Un livellu IV deve firmà un solu hit di 7.62MM AP "Black Tip", chì hè in modu efficace una .30-06 Armor Piercing Bullet. Innota a diffarenza di u numeru di colpi trà un livellu III (6 scatti) è u nivellu IV (1 tiratu) certificazione. Sicondu a situazione, u livellu IV ùn hè dunque automaticamente micca megliu cà u livellu III, malgradu u ranking numericu più altu.

SAPI

Fora di u NIJ, ci sò altri protokolli di teste chì sò stati stabiliti. Militare hà u prugramma SAPI (Small Arms Protective Insert). Stu prugramma hà piatti disignati per specifiche militari. Hanu vistu u primu usu cù u sistema di traspurtadore Interceptor, seguitatu da u IOTV (Vestito Tatticu Outeru Migliuratu) è da MTV (Vest Modulare Tatticu). In u 2005, i militari si sò spustati in u prugramma ESAPI o "Enhanced SAPI". Dimensioni per qualsiasi piattaforma designata per E / SAPI da Extra Small (7.25 x 11.50 inch) à Extra Large (11.00 x 14.00 inch).

DEA / FBI

I DEA è FBI mantenenu i so protokolli di teste separati. Ci sò dinò platti "Minaccia Speciale", cum'è Venture FM-STX, pensati per interrompe tutte e minacce più cumuni chì puderete ritruvà domesticamente (AR-15, AK-47, e pistole round) mentre sò sottili è economichi. . Tali platti ùn sò micca certificati da a NIJ perchè ùn ci hè nisun protokollu di teste per elli, ma ancu omenu una zona assai necessaria di bisognu.

PASSI PASSI

Dopu avè decisu u livellu di minaccia chì cumpone i vostri esigenze, pudete ancu vulete cunsiderà se avete bisognu di piastre Stand-Alone o In-Conjunction. A maggiuranza di l'armatura di u corpu hè cunsiderata Stand-Alone, chì significa chì ùn hè micca bisognu di un rinfurzante per l'armatura suave per incontrà a so valutazione di minaccia. I piatti In-Conjunction sò pensati per scuntrà a so valutazione solu quandu purtati nantu à armature molle. Alcune piste ponu esse elencate cum'è "livellu III / IV ICW", chì significa chì u piattu hè classificatu cum'è un livellu III senza un appughjate è u livellu IV cù una rinfriscante.

PIAZZA TUTTI

Ùn importa micca quale tipu di inserimentu duru puderebbe sceglie, hè sempre una bona idea di portà un rinforzante d'armatura suave per aiutà à riduce u traumu di forza sfondata. Mentre un piattu puderia frenà una pallottula, seria un sbagliu per suppone chì quellu purtatore serà dannatu senza ferite. Ci hè ancu assai energia per esse trasferita in u pratu è dopu in u corpu di quellu chì porta. I supporti di u plate pò aiutanu à mitigà una parte di questa forza, riducendu a chance di ferite severi.

MATERIALI

Tutti i tipi d'armatura anu i pro è contro, ognuna di e quali rientra in e trè categorii di selezzione citate prima; pesu, livellu di minaccia, è u costu. Si torna sempre à quelli. A causa di a variazione in u rendiment, nessuna armatura ùn deve esse chjamata "bulletproof" è duvete attenta una sucità chì usa a frasa. Solu "resistente à e balle" hè veramente applicabile.

Ci hè una quantità di materiali diffirenti usati in a fabricazione di piastre di fucili. Trà elli sò laminati cumpressi chì includenu polietilene di alta densità, ceramica, kevlar è cusì. I materiali laminati sò generalmente diffirenti di quelli chì si trovanu in armatura suave. Per esempiu, u kevlar usatu in armatura suave serà probabilmente una varietà sfarente di ciò chì truverete in un piattu duru. I materiali laminati usati in a fabricazione di armature dura sò guasi sempre furmati termalmentu è / o cumpressi.

Cù materiali diffirenti vene diverse metriche di rendiment. Forsi a differenza più significativa hè u pesu; in armatura, u pesu più altu significa costu più altu, spessu in un gradu significativu. Quandu vulete u materiale più liggeru è e tecnulugie di custruzzione dispunibuli attualmente, i costi rifletteranu questu.

cunchiusioni

Durante u prucessu di decisione per a scelta di armatura, sarete sempre equilibriu u pesu è u costu. Se avete bisognu di portà armatura per più di un brevi tempu, u valore di l'armatura ligera ùn pò micca esse superatu.

Dunque in riassuntu, stabilisce e vostre esigenze nanzu principià a compra per armatura. Chì hè u fattore u più impurtante per voi? Avete bisognu di u pesu più leve pussibule? Pensate chì scontre pistoli o fucili tondi? Ci hè una tonda particulare o inusual chì hè cumuna in u vostru teatru di operazione? Avete bisognu di una platea multi-hit? Avete bisognu di una placa chì flotta in acqua? E, sicuru, ci hè u prublema di quantu puderete passà. Mentre ci sò soluzioni per adattà à a maiò parte di i pressuposti, crede chì un cumpratore - sia un individuu o un'agenzia - duverà esse assai attenti à ùn sacrificà tantu per u scopu di risparmià soldi chì finiscinu cun un pruduttu chì ùn risponde micca à i bisogni o. peggiu, ùn hè micca viable. E persone ùn anu micca purtatu armature chì hè troppu pesante è, ancu s'elli, ponu impedisce a so mobilità, in realtà crescente u periculu per elli in situazioni ostili. Hè bonu per piantà una bala, ma hè assai, assai megliu per evità di avè sparatu in tuttu.